Je laatste bezoek was op Het is nu ma 24 sep, 2018 11:36

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 09 jan, 2010 23:25 

Fokko knap hoor een dag bij jou heeft dus 26 uur.
Bij mij begint het meestal maandag morgen rond 06.00 uur en eindigd het met een beetje geluk op vrijdag 20.00 uur maar ja huis en werk heb ik dan bij me.Afgelopen week was het werk terrein de franse alpen en modelbouw lukt niet erg onderweg.

mvg Harry

Bijlagen:
Frankrijk 078a.JPG
Frankrijk 078a.JPG [ 54.43 KiB | 4166 keer bekeken ]
Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 10 jan, 2010 9:54 

Harry schreef:
Fokko knap hoor een dag bij jou heeft dus 26 uur.
Bij mij begint het meestal maandag morgen rond 06.00 uur en eindigd het met een beetje geluk op vrijdag 20.00 uur maar ja huis en werk heb ik dan bij me. Afgelopen week was het werk terrein de franse alpen en modelbouw lukt niet erg onderweg.

mvg Harry

Nee, bij mij heeft de dag ook 24 uur, maar met die 2 extra uren kan daardoor meer doen... :cheesygrin: :cheesygrin: :cheesygrin:

Zo, even naar de franse alpen om gestrande nederlanders op te halen. Echt hulpverlening!

Fokko

Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 17 jan, 2010 20:34 

Ja zo gaat dat bij ons,je wil niet weten waar de hollanders en ingeburgerde medelanders allemaal naar toe gaan met hun auto.

Harry

Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 28 aug, 2011 20:24 

Het is alweer heel lang geleden (2009...!) dat ik met die bergingswagen van Kooijman begonnen ben (zie bericht verder boven in deze thread), maar nu eindelijk begint er een beetje schot in te komen. Hij is nog niet klaar, maar hier alvast wat foto's van hoe hij er op het ogenblik uitziet. Diverse decaltjes van Fokko zitten er al op, plus een zelfgemaakte voor de voorkant en het nummerbord. Wat ik niet voor elkaar gekregen heb is om de zelgemaakte decals mooi scherp te krijgen: het is weliswaar te lezen, maar de gele letters zijn een beetje groenig geworden.
Zeker teveel inkt?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jammergenoeg heb ik het niet voor elkaar gekregen om de spijltjes aan de voorkant van de Herpa-cabine heel te houden. Bij het uit elkaar halen was er al een gebroken en later de andere 2 ook nog... Ik vond het een erg rottige cabine om uit elkaar te halen...

Aan de voorkant ontbreekt nog de "bekleding" rond de lichten (weet even niet hoe ik dat deel moet noemen) want die moet lichtgevend rood worden met witte strepen... Daar ben ik al een paar keer aan begonnen, maar het mag niet erg lukken. Het verfje van Revell dat ik hiervoor wou gebruiken gaat niet echt lekker. Heeft iemand nog een idee wat ik moet doen om er een mooie gladde lichtgevend rode kleur op te krijgen?

En voor de deuren moet ik nog blauw/gele decaltjes maken in de vorm van een haak, maar dat zal met mijn InkJet printertje op wit decalpapier nog niet mee gaan vallen, behalve als ik ze met geel eromheen uitprint...

Ik hou jullie op de hoogte.

Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 19 jan, 2012 14:36 

Hoi, was nog vergeten een foto te plaatsen van mijn DAF die nu af is. Heb lichtgevend rode verf van Tamiya gebruikt voor het gedeelte waar de schijnwerpers in zitten en de witte strepen zijn restjes van een Luthart-brandweer decal-setje.

Afbeelding

Groeten
Frits

Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 18 apr, 2012 21:56 

Frits, ik heb wel een vraag. Geïnspireerd door dit mooi model vroeg ik mij af, is deze Humbrol 69 gespoten?

Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 24 apr, 2012 22:35 

Nee, het is Tamiya TS-16 op witte primer.
Groeten
Frits

Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 27 apr, 2012 22:18 

Hartelijk dank voor de informatie.

Eric-Jan

Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur