Je laatste bezoek was op Het is nu di 26 maart, 2019 14:27

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 14 mei, 2012 16:09 

dat heb ik inderdaad nog nooit gedaan heb er wel over gedacht hoor maar dit model had ook de nijging onder open te gaan staan en moest ik dicht lijmen. Waar ik ook tegen aan loop is dat de decals door lopen. Deze kun je natuurlijk doorsnijden maar ga je lijmen dan tast dat de decals weer aan....... Met de sprinters heb ik dat ook! ik zal eens bij de 135 kijken of die dat ook heeft en evt wat verf weghalen tussen de twee delen en kijken of dat beter past.

Hoe doe jij dat??

Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 28 mei, 2012 22:12 

De neus is nu ook geel
Afbeelding
De rechter zijde is ook voorzien van strepen
Afbeelding

De lichtbalk is geruild tegen de juiste:
Afbeelding

Laatst bijgewerkt door R Bles op ma 27 apr, 2015 17:33, in totaal 1 keer bewerkt.

Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 01 jun, 2012 15:57 

word al een hele mooie,
ik heb hem laatst nog zien rijden

mvg ingmar

http://www.112ivos.jimdo.com

Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 22 mei, 2017 21:07 

Vrienden!

1 ding snap ik niet. Dit onderwerp is reeds uit 2012 terwijl nu (5 jaar later) alle MMT's van Volvo op Audi Q7 overstappen. Hebben we het dan over een nieuwe versie? Denk het haast wel. Of rijdt "Grunning" al 5 jaar met deze auto en volgen de andere MMT's nu pas? Kreeg op mijn werk de vraag al, of ik de nieuwe Q7 ga maken. Zei al, dat het mij niets zou verbazen als deze al kant en klaar op de markt is/komt. Dus na even zoeken net, waarbij ik dus ook dit onderwerp tegen kwam, een foto van een Q7 van Wiking in MMT jas gevonden, aangeboden via Ebay ofzo.
Is dit nou een heel verkeerde t.o.v. de huidige? Kan me niet voorstellen dat Wiking al zo snel met een miniatuur is. Of is de afwijking minimaal. Jullie zien al, ik ben geen personenauto-kenner.
Sprinters en Atego's zeggen mij meer.

Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 23 mei, 2017 8:19 

Steven H. schreef:
Vrienden!

1 ding snap ik niet. Dit onderwerp is reeds uit 2012 terwijl nu (5 jaar later) alle MMT's van Volvo op Audi Q7 overstappen. Hebben we het dan over een nieuwe versie? Denk het haast wel. Of rijdt "Grunning" al 5 jaar met deze auto en volgen de andere MMT's nu pas? Kreeg op mijn werk de vraag al, of ik de nieuwe Q7 ga maken. Zei al, dat het mij niets zou verbazen als deze al kant en klaar op de markt is/komt. Dus na even zoeken net, waarbij ik dus ook dit onderwerp tegen kwam, een foto van een Q7 van Wiking in MMT jas gevonden, aangeboden via Ebay ofzo.
Is dit nou een heel verkeerde t.o.v. de huidige? Kan me niet voorstellen dat Wiking al zo snel met een miniatuur is. Of is de afwijking minimaal. Jullie zien al, ik ben geen personenauto-kenner.
Sprinters en Atego's zeggen mij meer.

Het Wiking-model is het MMT-voertuig van Groningen die al jaren rijdt. De rest van de MMT's (althans, Amsterdam en Rotterdam) volgen nu. Die van Groningen heeft (net als het model van Wiking) de star of life op de achterste zijruit zitten. De nieuwe MMT-voertuigen van Amsterdam (en vermoedelijk ook van Rotterdam) hebben daar het logo van het traumacentrum zitten.

Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 23 mei, 2017 18:30 

De achterkant is niet heel anders.
De grill op de nieuwe is hoekig aan de zijkant de oude loopt van boven schuin naar beneden. Het midden van de oude grill is een gele streep met het kenteken bij de nieuwe is de grill geheel rooster.
A'dam en R'dam hebben idd een nieuwe Q7
Nijmegen heeft een nieuwe Volvo XC90 in gebruik genomen.

Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur